Szanowni Mieszkańcy!
W trosce o Państwa wygodę, a także o oszczędzanie tego, co w dzisiejszych czasach jest najcenniejsze, czyli czasu każdego z nas, w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie od 2018 roku wprowadziliśmy nową jakość – uruchomiliśmy szereg e-usług, dzięki którym bez wychodzenia z domu można załatwić wiele spraw, np. wnieść niektóre opłaty, złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, czy sprawdzić poziom realizacji prowadzonej w Urzędzie sprawy.
Wprowadzając to narzędzie nie spodziewaliśmy się, że to rozwiązanie okaże się skrojone „na miarę” w czasach panującej pandemii. Dzięki uruchomieniu elektronicznego Biura Obsługi Interesanta (eBOI) dostępnego pod adresem https://gminasulecin.eboi.pl/ możecie Państwo w sposób bezpieczny, bez konieczności osobistego stawiennictwa się w Urzędzie, załatwić większość spraw drogą elektroniczną. Macie Państwo możliwość przeglądania rozliczeń należności wobec Gminy Sulęcin (np. za podatek od nieruchomości czy odbiór odpadów komunalnych) lub ZWiK (np. za dostawę wody, odbiór ścieków, wywóz szamba). Za pośrednictwem eBOI można również dokonać płatności z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznej lub przelewem tradycyjnym.
Do założenia konta na eBOI niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego na platformie ePUAP. Założenie takiego profilu trwa dosłownie chwilę, a potwierdzenia swojej tożsamości możecie dokonać w naszym Urzędzie w Punkcie Potwierdzania Profili Zaufanych (ul. Lipowa18, parter, pokój nr 13).
Serdecznie zachęcamy do założenia konta na eBOI oraz załatwiania spraw drogą elektroniczną!
Bądźmy bezpieczni!