GRANTY PPGR - informacje dla beneficjentów

Facebook.com Pobierz PDF

Szanowni Państwo,

Jest nam miło poinformować, że finalizujemy projekt Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.

W zawiązku z wyłonieniem wykonawcy  rozpoczynamy przekazywanie laptopów wnioskodawcom.

Na podpisywanie umów będziemy Państwa umawiać telefonicznie według ustalonej kolejności. Prosimy o zabranie ze sobą dowodu osobistego oraz numerów PESEL dzieci.

 W załączeniu wzór umowy nieodpłatnego przekazania wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym (zał. 1) oraz procedura monitorowania i utrzymania efektów projektu.

Pragniemy przypomnieć, że Gmina Sulęcin jest zobowiązana do utrzymania efektów projektu przez okres 2 lat od rozliczenia projektu oraz do monitorowania utrzymania tych efektów. Oznacza to, że w tym czasie osoby, które otrzymają sprzęt nie będą mogły go zbyć a gmina będzie kontrolować jego posiadanie i wykorzystywanie zgodnie z celami programu. Te zasady zostały określone w „Procedurze monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego”. Prosimy o zapoznanie się z nią.

!!! UWAGA !!! 

Jeśli na dzień składania „Oświadczenia dla rodzica/opiekuna prawnego” w 2021 roku dziecko nie było pełnoletnie a do chwili odbioru sprzętu (listopad 2022 r.) ukończyło 18 rok życia,  będzie zobowiązane do złożenia „Oświadczenia ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność” i tym samym podpisze umowę darowizny we własnym imieniu.

Szczegóły na stronie operatora projektu: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr

Przedmiotowe przedsięwzięcie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” na podstawie umowy powierzenia grantu nr 1724/2022 z dnia 16.02.2022

 

Do pobrania

Zobacz również