Udzielenie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Wymagane dokumenty:
Wniosek o udzielenie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
Załączniki:
-
kopia dokumentu potwierdzajacego tytuł prawny do lokalu, w którym będzie punkt sprzedaży napojów alkoholowych
-
jeżeli punkt sprzedaży znajdować się będzie w budynku mieszkalnym wielorodzinnym- kopia pisemnej zgody właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku (zgoda musi byc bezwarunkowa i wydana na potrzeby prowadzonego postępowania)
-
kopia decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu
-
w przypadku ustanowienia pełnomocnika- stosowne pełnomocnictwo wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.
Miejsce złożenia dokumentów:
-
pocztą tradycyjną na Urząd Miejski w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin
-
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta (parter, ul. lipowa 18)
-
pocztą elektroniczną na adres umig@sulecin.pl
Opłaty:
Przed wydaniem pierwszego zezwolenia proporcjonalnie do okresu ważności zezwolenia w danym roku na podstawie kwot podstawowych, które wynoszą:
-
525 zł - na sprzedaż napojów akoholowych zawierajacych do 4,5% alkoholu oraz piwa
-
525 zł - na sprzedaż napojów alkoholowych zawierających powyżej 4,5% do 18% alkoholu (z wyjątkiem piwa)
-
2100 zł - na sprzedaż napojów alkoholowych zawierajacych powyżej 18% alkoholu
Termin i sposób załatwienia:
Do 30 dni kalendarzowych.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorzadowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doreczenia decyzji stronie.
Inne informacje:
Informacji udziela pracownik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej:
-
tel. 95 777 09 43.