Udzielenie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
Załączniki:
-
kopia stałego zezwolenia na sprzedaż alkoholu z dowodem potwierdzającym dokonanie opłaty za zezwolenia (nie dotyczy zezwoleń wydanych przez Burmistrza Sulęcina)
-
w przypadku ustanowienia pełnomocnika – stosowne pełnomocnictwo wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.
Miejsce złożenia dokumentów:
-
pocztą tradycyjną adresowaną na Urząd Miejski w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin
-
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta (parter, ul. Lipowa 18)
-
pocztą elektroniczną na adres umig@sulecin.pl
Opłaty:
wysokość 1/12 rocznej opłaty za wydanie zezwolenia, tj.
-
43,75 zł - do 4,5% alkoholu oraz piwa
-
43,75 zł - powyżej 4,5% do 18% alkoholu (z wyjątkiem piwa)
-
175 zł - powyżej 18% alkoholu
Termin i sposób załatwienia:
Do 30 dni kalendarzowych.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji wnosi sie do Samorzadowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w trminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Inne informacje:
Informacji udziela pracownik Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej:
-
tel. 95 777 09 43.