Udzielenie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.

Załączniki:

  • kopia stałego zezwolenia na sprzedaż alkoholu z dowodem potwierdzającym dokonanie opłaty za zezwolenia (nie dotyczy zezwoleń wydanych przez Burmistrza Sulęcina)

  • w przypadku ustanowienia pełnomocnika – stosowne pełnomocnictwo wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.

Miejsce złożenia dokumentów:

  • pocztą tradycyjną adresowaną na Urząd Miejski w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin

  • osobiście w Biurze Obsługi Interesanta (parter, ul. Lipowa 18)

  • pocztą elektroniczną na adres umig@sulecin.pl

Opłaty:

wysokość 1/12 rocznej opłaty za wydanie zezwolenia, tj.

  • 43,75 zł - do 4,5% alkoholu oraz piwa

  • 43,75 zł - powyżej 4,5% do 18% alkoholu (z wyjątkiem piwa)

  • 175 zł - powyżej 18% alkoholu

 

 

Termin i sposób załatwienia:

Do 30 dni kalendarzowych.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie od decyzji wnosi sie do Samorzadowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w trminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Inne informacje:

Informacji udziela pracownik Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej:

  • tel. 95 777 09 43.