Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Wymagane dokumenty:

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Załączniki:

  • w przypadku składania deklaracji przez właściciela niruchomości- akt notarialny (do wglądu)

  • w przypadku składania deklaracji przez użytkownika, najemcę, dzierzawcę, posiadacza- umowa zawarta z właścicielem zawierająca informację, że osoba składająca deklarację jest zobowiązana do jej złożenia i wnoszenia z tego tytułu opłat

 

Miejsce złożenia dokumentów:

  • pocztą tradycyjną adresowaną na Urząd Miejski w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin

  • osobiście w Biurze Obsługi Interesanta (parter ul. Lipowa 18)

  • za pośrednictwem platformy usług administarcji publicznej (wymaga posiadania podpisu elektronicznego)

Opłaty:

Postępowanie nie podlega opłatom.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porzadku w gminach

  • Uchwała z dnia 09 kwietnia 2020r. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez włascicieli nieruchomości

  • Uchwała z dnia 09 kwietnia 2020r. w sprawie zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym

  • Uchwała z dnia 25 października 2022 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty.

Tryb odwoławczy:

Brak.

Inne informacje:

Informacji udzielają pracownicy Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej:

  • tel. 95 777 09 26

  • tel. 95 777 09 16.