Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Wymagane dokumenty:
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Załączniki:
-
w przypadku składania deklaracji przez właściciela niruchomości- akt notarialny (do wglądu)
-
w przypadku składania deklaracji przez użytkownika, najemcę, dzierzawcę, posiadacza- umowa zawarta z właścicielem zawierająca informację, że osoba składająca deklarację jest zobowiązana do jej złożenia i wnoszenia z tego tytułu opłat
Miejsce złożenia dokumentów:
-
pocztą tradycyjną adresowaną na Urząd Miejski w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin
-
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta (parter ul. Lipowa 18)
-
za pośrednictwem platformy usług administarcji publicznej (wymaga posiadania podpisu elektronicznego)
Opłaty:
Postępowanie nie podlega opłatom.
Podstawa prawna:
-
Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porzadku w gminach
-
Uchwała z dnia 09 kwietnia 2020r. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez włascicieli nieruchomości
-
Uchwała z dnia 09 kwietnia 2020r. w sprawie zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym
-
Uchwała z dnia 25 października 2022 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty.
Tryb odwoławczy:
Brak.
Inne informacje:
Informacji udzielają pracownicy Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej:
-
tel. 95 777 09 26
-
tel. 95 777 09 16.